Czy muszę instalować dodatkowe oprogramowanie w swoim biurze?
Nie, platforma eLizak działa w chmurze internetowej zatem do korzystania z systemu wystarczy zwykła przeglądarka internetowa.
Jak wygląda proces wdrażania systemu w przedszkolu lub żłobku?
Rozpoczęcie pracy z platformą eLizak rozpoczyna się od rejestracji placówki na stronie elizak.edu.pl a dokładniej
tutaj. Od tego momentu każdy właściciel placówki ma pełne wsparcie techniczne i pomoc w przystosowaniu systemu do swoich potrzeb. Wszystkie formalności załatwiane są drogą elektroniczną ale oczywiście istnieje możliwość osobistego spotkania w Państwa placówce.
Czy pracownicy i rodzice mogą również korzystać z systemu eLizak
Oczywiście. System eLizak składa się z kilku części o różnych poziomach oprawnień. Do dyspozycji mają Państwo panel właściciela placówki, panel pracownika, panel rodzica i apliakcje mobilne.
Jakie są główne korzyści korzystania z systemu eLizak?
Wykorzystując platformę eLizak w swojej placówce oszczędzają Państwo znaczącą ilość czasu. System doskonale zastąpi Państwa w prowadzeniu i wystawianiu rozliczeń, podliczaniu nieobecności i kontroli sald rodziców.
W jaki sposób rozliczają Państwo wysłane smsy?
Każda placówka posiadająca konto na platformie eLizak.edu.pl ma wykupiony lub darmowy pakiet, który jest ważny przez określony czas. W pakiecie tym jest zawarta określona ilość smsów, którą można wykorzystać np. na wysyłkę rozliczeń sms.
Czy po okresie testowym mogę usunąć konto bez żadnych konsekwacji?
Tak, usunięcie konta jest możliwe w każdym wybranym momencie.
W jaki sposób mogę przedłużyć ważność konta w systemie eLizak?
Przedłużenie ważności konta jest możliwe wyłącznie z poziomu panelu właściciela w sekcji "ustawienia". Znajdują się tam wszystkie niezbędne informacje o aktualnych pakietach i sposobie płatności.
W jaki sposób mogę zasięgnąc pomocy i jak wygląda wsparcie techniczne portalu?
Wszystkie problemy wynikające z pracy w systemie mogą Państwo zgłaszać telefonicznie pod bezpłatną infolinią 800 808 868 lub pocztą e-mail pod adresem kontakt@elizak.edu.pl. Nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji w godzinach 08:00 - 16:00 a w przypadku placówek z podpisaną umową w godzinach w niej zawartych.
Czy platforma eLizak wspiera rejestracje wejść i wyjść z wykorzystaniem czytników kart zbliżeniowych?
W chwili obecnej nie, ale zamierzamy wdrożyć takie rozwiązanie do września 2019 r. Informacja o tym pojawi się na stronie głównej naszego portalu.
Czy system może być wykorzystywany przez placówki publiczne?
Tak, jest to doskonałe narzędzie zwłaszcza dla placówek gminnych, gdzie w poszczególnych miejscowościach znajdują się inne oddziały tej samej placówki. Z jednego panelu www można zarządzać dowolną liczbą placówek.