Powiadomienia w aplikacji dla rodziców eLizak - jak działają?

Powiadomienia w aplikacji dla rodziców eLizak - jak działają?

Powiadomienia w aplikacji dla rodziców są jedną z podstawowych funkcji systemów dla przedszkoli. Z założenia mają dostarczać najnowszych informacji z życia placówki, a także porządkować i usprawniać komunikację między pracownikami a opiekunami. Zautomatyzowane powiadomienia, które są zsynchronizowane z płatnościami, mogą mieć również wpływ na płynność finansową przedszkola. Jak to możliwe? Sprawdź koniecznie.

Z artykułu dowiesz się m.in.:




- Czy automatyczne powiadomienia z przedszkola lub żłobka to dobre rozwiązanie?
- Jakie typy powiadomień generuje system dla przedszkoli eLizak?
- Kiedy rodzic otrzymuje powiadomienia na telefon?
- Co zyskuje placówka i rodzice dzięki powiadomieniom w aplikacji?


Powiadomienia w aplikacji dla rodziców - czy są potrzebne?



Doświadczenie pokazuje, że decydowanie tak. Powiadomienia w aplikacji dla rodziców generowane przez dyrekcję i wychowawców w systemie dla przedszkoli przede wszystkim pozwalają być na bieżąco z najważniejszymi ogłoszeniami. Dzięki nim rodzic ma komplet informacji na każdy temat dosłownie w zasięgu ręki i nie musi martwić się, że zapomni o czymś ważnym np. o opłaceniu faktury, konieczności uzupełnienia ubranek na zmianę, przygotowania stroju na bal czy przyniesieniu pasty do zębów. Ale nie tylko.

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że tęsknota za dzieckiem w ciągu dnia bywa ogromna, szczególnie na początku przygody z przedszkolem. Myśli mamy i taty zaprzątają pytania, czy maluch ma się dobrze, czy zjadł posiłki, czy zdrzemnął się w ciągu dnia, co robi w danym momencie... Powiadomienia dostępne w aplikacji dla rodziców szybko rozwiewają te wątpliwości. Wszystko dzięki temu, że wychowawcy mogą błyskawicznie zaktualizować status każdego podopiecznego. Komunikaty są więc nie tylko praktycznym rozwiązaniem organizacyjnym, ale również źródłem wiedzy i ukojeniem dręczących myśli.

Dowiedz się więcej: Funkcje dedykowane rodzicom w systemie dla przedszkoli eLizak

Rodzaje powiadomień w systemie dla przedszkoli eLizak



1.PODSTAWOWE / OGÓLNE

Powiadomienia ogólne generowane przez system dla przedszkoli eLizak dotyczą newsów, dzięki którym rodzic wie, co dzieje się w placówce, ma pod kontrolą płatności, utrzymuje stały kontakt z wychowawcami oraz czuwa nad postępami dziecka w nauce.

Do powiadomień ogólnych zaliczamy np.

- nowe posty / ogłoszenia wychowawców i dyrekcji np. dotyczące planowanych wyjazdów, akademii, wyjść na basen
- podziękowanie za uregulowanie płatności np. "Dziękujemy za dokonanie płatności. Twoje aktualne saldo to: XXX zł."
- wiadomości prywatne od wychowawców/dyrekcji
- informacje o wystawionej fakturze lub rozliczeniu np. "Dzień dobry! Informujemy, że na koncie indywidualnym właśnie wystawiliśmy fakturę o numerze XXX za listopad płatną do: XXX. Będziemy wdzięczni za terminowe uregulowanie należności. Pozdrawiamy!"
- wezwanie do zapłaty np. "Dzień dobry! Informujemy, że nie odnotowaliśmy zapłaty za fakturę XXXX, której termin płatności minął XXX. Kwota do zapłaty: XXX zł. Prosimy o pilne uregulowanie zaległości. Dziękujemy!"
- przypomnienie o zbliżającym się terminie płatności np. "Przypominamy, że XX.X.XXXX mija termin płatności faktury o numerze XXX. Należność wynosi XXX zł. Będziemy wdzięczni za terminową płatność. Dziękujemy!"
- wejście lub wyjście zarejestrowane przy pomocy czytnika
- aktualizacje wpisów w dzienniczku aktywności

2.PERSONALIZOWANE / SZCZEGÓŁOWE

Powiadomienia spersonalizowane generowane przez system dla przedszkoli dotyczą każdego dziecka indywidualnie. A konkretnie odnoszą się do jego aktywności w ciągu całego dnia. Za ich sprawą rodzic zyskuje wiedzę na temat tego, czy np. maluch miał drzemkę lub, czy zjadł wszystkie posiłki. W oparciu o te dane może on m.in. zaplanować odbiór dziecka z placówki o najdogodniejszej porze lub w razie nagłej potrzeby (np. złego samopoczucia) przybyć na miejsce tak szybko, jak to możliwe.

Wśród spersonalizowanych powiadomień szczegółowych możemy wyróżnić m.in. takie komunikaty:

- "Już śpię"
- "Właśnie się obudziłem"
- "Idę na spacer"
- "Wróciłem do placówki"
- "Mam gorączkę"
- "Źle się czuję"

TO WAŻNE!

Treść i liczbę powiadomień w systemie eLizak można dowolnie ustawić lub zaktualizować w każdym momencie. Dyrekcja (lub inna osoba z uprawnieniami do moderacji) ma nieograniczony dostęp do tych ustawień. A więc w razie potrzeby dodanie lub usunięcie komunikatów wysyłanych do rodziców jest szybkie, proste i bezproblemowe.

Sprawdź wszystkie opcje: Aplikacja dla rodziców z funkcją powiadomień



Kiedy rodzic otrzymuje powiadomienia na telefon?



Powiadomienia w aplikacji dla rodziców wyświetlają się na ekranie telefonu natychmiast po ich utworzeniu lub wygenerowaniu przez system dla przedszkoli. Może odbywać się to automatycznie np. w przypadku komunikatów dotyczących płatności czy rejestracji wejść i wyjść lub ręcznie przez dyrekcję/wychowawców np. kiedy mowa o ogłoszeniach, aktualizacji zrealizowanych aktywności dziecka w ciągu dnia lub publikacji fotorelacji z zajęć.

Przeczytaj także: Bezawaryjny system dla przedszkola - czy taki istnieje?

aktualizacja: 2023-01-04