Wielopoziomowa komunikacja rodzica z przedszkolem

Wielopoziomowa komunikacja rodzica z przedszkolem

Komunikacja z rodzicami jest podstawą działalności wszystkich przedszkoli i żłobków. Obie strony powinny starać się, by ta relacja przebiegała szybko, klarownie, bezstresowo i z poszanowaniem prywatności. W systemie eLizak zadbaliśmy o funkcjonalności, które gwarantują inicjowanie, prowadzenie i utrzymywanie kontaktu na najwyższym poziomie. Jak tego dokonaliśmy? Jakie korzyści niesie ze sobą komunikacja w aplikacji dla przedszkoli i żłobków? Z jakich narzędzi można korzystać?

Stały kontakt z rodzicami dzięki aplikacji eLizak



Nie ważne, czy jesteś w domu, w biurze, na zakupach, w podróży służbowej... Kiedy posyłasz dziecko do przedszkola lub do żłobka, z tyłu głowy ciągle pojawia się pytanie "jak radzi sobie mój maluch?". Szczęśliwie nowe technologie pozwalają trzymać rękę na pulsie bez względu na okoliczności. Wystarczy dosłownie rzut oka na telefon, by sprawdzić, czy w aplikacji eLizak czekają nowe powiadomienia dotyczące Twojego dziecka lub ogłoszenia dedykowane całej społeczności.

Wygodny, intuicyjny i prosty w obsłudze system sprawia, że wychowawcy mogą łatwo i szybko wprowadzać aktualizacje w czasie rzeczywistym. Dzięki temu możesz być na bieżąco m.in. z tym, co robi przedszkolak, czy miał drzemkę, czy zjadł obiadek. Co ważne: Ty również masz możliwość zainicjować kontakt z opiekunem grupy, jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania lub np. chcesz wybrać dziecko wcześniej, niż było to zaplanowane.

Odkryj: Funkcje dla rodziców w systemie dla przedszkoli

Komunikacja masowa, grupowa i indywidualna



Dostępne w aplikacji eLizak formy kontaktu umożliwiają dostosowanie się do potrzeb i oczekiwań wszystkich zaangażowanych stron komunikacji: wychowawców, rodziców, dyrekcji. Rozróżniliśmy je po to, by zapewnić ciągłość i sprawność w podtrzymywaniu relacji na różnych poziomach prywatności. Tym bardziej że są przecież tematy, które rodzice chcą poruszyć indywidualnie z wychowawcą dziecka lub z dyrekcją. W aplikacji eLizak jest oczywiście taka opcja. Każda osoba, która ma dostęp do systemu, może wysłać wiadomość lub rozpocząć konwersację na czacie z innym użytkownikiem w dowolnym momencie.

Rodzaje komunikacji w aplikacji eLizak:

- masowa (kierowanej do wszystkich rodziców bądź pracowników)
- grupowa (kierowanej do rodziców dzieci z poszczególnych grup przedszkolnych)
- indywidualna (kierowanej bezpośrednio do każdego rodzica)

Przeczytaj także: Dzienniczek aktywności w aplikacji dla rodziców

Narzędzia do komunikacji w systemie dla przedszkoli eLizak



eLizak to aplikacja dla przedszkoli i żłobków, dzięki której komunikacja rodzica z placówką nabiera całkowicie nowej jakości. Każdy ma szansę zapoznać się ze wszystkimi informacjami w dogodnym dla siebie czasie bez obaw, że któraś z ważnych wiadomości niepostrzeżenie umknie. W ten sposób wszystkie zainteresowane strony są zawsze "w temacie", a każda z nich czuje się częścią społeczności.

W aplikacji eLizak opcje nawiązania kontaktu i interakcji są rozbudowane i można do nich zaliczyć:

- komunikator (czat) - ekspresowy kontakt na linii rodzic / wychowawca / dyrekcja. Umożliwia tworzenie konwersacji grupowych i rozmów indywidualnych. Pozwala zweryfikować czy wiadomość została dostarczona i odczytana;
- korespondencja masowa z wykorzystaniem maili i sms - utworzona wiadomość jest automatycznie rozsyłana do wszystkich lub wybranych odbiorców;
- tablica ogłoszeń - dedykowana poszczególnym grupom lub wszystkim użytkownikom
- audycje wideo "na żywo";
- alerty i powiadomienia błyskawiczne;
- galerie zdjęć - dostęp dedykowany każdej grupie indywidualnie, co gwarantuje najwyższy poziom prywatności i bezpieczeństwa danych;

To nie wszystko. Zadbaliśmy również o to, by rodzice, którzy dopiero rozważają zapis dziecka do placówki, mogli w wygodny sposób skontaktować się z przedszkolem lub żłobkiem i dołączyć do rekrutacji online.

WAŻNE! Rodzic nie musi zakładać konta i rejestrować się w systemie eLizak. Wystarczy, że wypełni formularz online udostępniony przez placówkę na naszej stronie. W ten sposób zgłoszenie automatycznie trafia do dyrekcji.

Sprawdź: Wzór formularza dotyczący przyjęcia dziecka do przedszkola lub żłobka


Sprawna komunikacja z placówką w nieprzewidzianych sytuacjach



Czasem zdarza się tak, że z różnych powodów maluch jest odprowadzany do przedszkola później (np. po śniadaniu) lub musi być wybrany przed czasem (zanim zje obiadek lub podwieczorek). Albo z powodu choroby dziecko nie może uczestniczyć w wycieczce zaplanowanej na kolejny dzień. W tego typu sytuacjach szybka możliwość zgłoszenia nieobecności dziecka (nawet po godzinach pracy placówki) jest dla rodzica bardzo wygodna i pozwala zaoszczędzić pieniądze. A wszystko dzięki zautomatyzowanym procesom komunikacji gwarantowanym przez system dla przedszkoli i żłobków eLizak.


Rodzicu, Twoja placówka nie korzysta jeszcze z systemu dla przedszkoli i żłobków oraz aplikacji mobilnej? Pamiętaj, że w każdej chwili możesz polecić nas dyrekcji.


Sprawdź: Opłaty za przedszkole - czy co miesiąc są takie same?

aktualizacja: 0000-00-00