Powiadomienia w aplikacji dla rodziców - potrzebne czy zbędne?
Powiadomienia w aplikacji dla rodziców - potrzebne czy zbędne?
Powiadomienia w aplikacji dla przedszkoli należą do kategorii tych, bez których wielu wychowawców i rodziców nie wyobraża już sobie funkcjonowania. Niekończące się listy zadań do wykonania, stres związany z ważnymi terminami do zapamiętania, frustracja opiekunów dotycząca nieprzygotowania dzieci do zajęć to już historia. Zautomatyzowana komunikacja w placówce zmienia jakość współpracy. Sprawdź koniecznie, jak działają powiadomienia w aplikacji eLizak.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
+ W czym mogą pomóc powiadomienia w aplikacji dla rodziców?
+ Kto i w jaki sposób może ustawić powiadomienia w aplikacji?
+ Jakie są rodzaje powiadomień w aplikacji dla rodziców?
+ Czy rodzic widzi wszystkie powiadomienia w aplikacji?
+ Czy funkcja powiadomień w systemie dla przedszkoli eLizak jest darmowa?
Powiadomienia w aplikacji dla rodziców - w czym mogą pomóc?
Realnie wspierają opiekunów grup w codziennych obowiązkach, usprawniają pracę wychowawców, służą informowaniu rodziców, eliminują nieprzygotowanie dzieci do zajęć, przyspieszają proces zapisów na planowane wydarzenia, wpływają na terminowe płatności za pobyt maluchów w placówce...
Powiadomienia w systemie dla przedszkoli mają naprawdę mnóstwo zalet. I to zarówno z perspektywy wychowawców, jak i rodziców. To rozwiązanie eliminuje wymówki i usprawiedliwienia w stylu "nie dostałem tej wiadomości", ponieważ nadawca powiadomienia może zweryfikować, kto ją odczytał. Z kolei odbiorca komunikatu ma możliwość wrócić do niego w każdej chwili.
Kto i jak może dodawać powiadomienia w systemie dla przedszkoli eLizak?
Do funkcji powiadomień mają dostęp wychowawcy i inne osoby wskazane przez administratora systemu w danej placówce (dyrekcję).
Planowanie ogłoszeń oraz ich publikacja na bieżąco jest bardzo prosta i szybka. Co ważne: w aplikacji eLizak nie ma żadnych ograniczeń, jeśli chodzi o liczbę generowanych powiadomień. Dodatkowo treść newsa i listę odbiorców komunikatów można dowolnie aktualizować w razie potrzeby. A więc moderacja tej funkcjonalności w systemie dla przedszkoli jest bezproblemowa.
Rodzaje powiadomień w aplikacji dla rodziców eLizak
Rodzaje powiadomień w aplikacji dla rodziców eLizak:
1) bieżące - takie, które wychowawcy czy dyrekcja wysyłają od ręki, gdy zajdzie taka potrzeba
2) automatyczne - są zaprogramowane z wyprzedzeniem przez dyrekcję lub opiekunów grup i generowane przez system w odpowiednim czasie
Powiadomienia bieżące w aplikacji dla rodziców mogą dotyczyć:
- płatności za wycieczki
- zbliżających się terminów zapisów na zajęcia dodatkowe
- uzupełnienia zapasów pampersów lub innych przyborów dla dziecka
- przygotowania produktów na tematyczne zajęcia
- właściwego ubioru na nadchodzące okazje np. akademie
- zmiany godziny na którą trzeba przyprowadzić dziecko do placówki np. ze względu na wyjazd
- opublikowanych aktualizacji np. fotorelacji z zajęć, czasu snu lub dotyczących spożytych przez dziecko posiłków
Do grupy powiadomień automatycznych zaliczamy np.:
- informację o zbliżającym się terminie płatności za pobyt dziecka w placówce
- ponaglenie dotyczące konieczności uregulowania faktury, gdy termin upłynął
- aktualizacje w dzienniczkach aktywności
- wejścia/wyjścia rejestrowane przez czytnik
Czy rodzic widzi wszystkie powiadomienia w aplikacji?
Powiadomienia czy to generowane przez system, czy dodawane na bieżąco przez wychowawców/dyrekcję, są widoczne na ekranie telefonu rodziców natychmiast po publikacji. Kliknięcie komunikatu sprawia, że jest on traktowany jak odczytany. Na tej podstawie nadawcy treści mogą zweryfikować, którzy odbiorcy zapoznali się z wiadomością. Co istotne: rodzice w każdej chwili i dowolną ilość razy mogą wrócić do archiwum powiadomień.
Funkcja powiadomień w systemie dla przedszkoli eLizak ? czy jest darmowa?
Tak! Funkcja powiadomień w systemie dla przedszkoli eLizak jest darmowa dla wszystkich użytkowników. Dotyczy to zarówno wersji premium, jak i eLizak GO.