Błędy w logowaniu - jak je rozwiązać?

Błędy w logowaniu - jak je rozwiązać?

Odpowiadając na potrzeby użytkowników naszej aplikacji, przygotowaliśmy instrukcję dotyczącą problemów z logowaniem się. Zapraszamy do lektury i polecamy zapisać link do ulubionych

1. Sprawdź połączenie internetowe: upewnij się, że urządzenie, na którym próbujesz zalogować się do aplikacji Elizak, ma stabilne połączenie. Sprawdź, czy inne aplikacje działają poprawnie, aby wykluczyć problem z połączeniem.


2. Sprawdź poprawność danych logowania: upewnij się, że wprowadzone dane logowania są poprawne. Pamiętaj, że hasło jest wrażliwe na wielkość liter, więc upewnij się, że wprowadzasz je dokładnie tak, jak podczas rejestracji. Sprawdź również, czy nie ma błędów w nazwie użytkownika (e-mail lub nazwa użytkownika), które wprowadziłeś. W przypadku rodziców i opiekunów jest to przydzielony przez nas login, natomiast w przypadku dyrektorów jest to adres mailowy


3. Zresetuj aplikację: czasami problemy z logowaniem mogą być spowodowane błędnym działaniem aplikacji. Wypróbuj ponowne uruchomienie aplikacji Elizak. Aby to zrobić, wyjdź z niej i uruchom ponownie, wpisując login i hasło.


4. Wykonaj aktualizację: upewnij się, że masz najnowszą wersję aplikacji Elizak zainstalowaną na swoim urządzeniu. Czasami problemy z logowaniem mogą być rozwiązane poprzez zaktualizowanie aplikacji do najnowszej wersji, która może zawierać nowe funkcjonalności. Aby sprawdzić wersję którą posiadasz, otwórz aplikację i spójrz w miejscem nad przyciskiem ZALOGUJ, tam ją znajdziesz. Z kolei aktualna wersja aplikacji dostępna jest w App Store oraz Google Play. Jeśli Twoja wersja różni się od tej zamieszczonej na stronie sklepu, należy ją zaktualizować.



5. Zresetuj hasło: jeśli wciąż nie możesz zalogować się do aplikacji, skorzystaj z opcji "Nie pamiętam hasła". Dzięki niej będziesz mógł ustawić nowe hasło i poprawnie się zalogować.


Jeśli żadna z powyższych opcji nie zadziała, skontaktuj się z obsługą techniczną naszej aplikacji poprzez kliknięcie przycisku "Zgłoś problem". Podczas uzupełniania zgłoszenia opisz dokładnie co się stało podając wszelkie istotne szczegóły, samo hasło "Nie mogę się zalogować" to zbyt mało abyśmy mogli szybko zdiagnozować Twój problem.


Postępując zgodnie z powyższymi wskazówkami, powinieneś być w stanie szybko i sprawnie zalogować się do naszej aplikacji Elizak

Powodzenia :)

aktualizacja: 2024-02-20